Харьковский АвтоКлуб
 
  О клубе Форум Общение Полезное   Главная Карта Контакт  
Текущее время: Ср июн 05, 2024 1:46 am

Часовой пояс: UTC + 2 часа




Начать новую тему Ответить на тему  [ 1 сообщение ] 
Автор Сообщение
 Заголовок сообщения: Регламент УТР
СообщениеДобавлено: Пн май 22, 2006 9:26 am 
Не в сети
Инструктор

Зарегистрирован: Пт апр 09, 2004 11:33 am
Сообщения: 677
Откуда: Харьков, Новые Дома
РЕГЛАМЕНТ
ралі «травень-2006»



ПРОГРАМА ЗМАГАНЬ.
Ралі відбудеться 27 травня 2006 року у м. Харкові.
9.00 – 10.30 реєстрація прибулих учасників змагань, технічний контроль автомобілів.
11.00 старт першого автомобіля
15.00 фініш першого автомобіля
15.30 – 18.00 неофіційна частина, шашлик і т.ін.
18.00 – 18.30 оголошення результатів


ОФІЦІЙНІ ОСОБИ ЗМАГАНЬ:
Головний суддя – Журавель Денис Миколайович (Арагорн)
судді:
-
-
- Чередніченко Костянтин (juristkostya)
- Опанасенко Юрій (Бомж)

ЗАГАЛЬНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ.
Опис змагання
Дистанція ралі складається з траси довжиною 53.000 метрів, трьох етапів, чотирьох змагальних ділянок.
Розподіл маршруту, як і контроль часу, контроль проходження, періоди нейтралізації і т.і. включені у контрольну карту і Легенду. Змагання містять у собі: пересування екіпажів по «легенді» траси вулицями м. Харкова та приміськими дорогами з твердими та грунтовим покриттям, та виконання ЗД (змагальних ділянок).

Допущені автомобілі.
До участі у змаганні допускаються легкові автомобілі з приводом на дві чи одну вісь, що мають техпаспорт, державний номерний знак і талон ТО встановленного зразка, діючі на момент закінчення змагань.
Автомобіль повинен бути обладнаним ременями безпеки, мати у наявності аптечку, вогнегасник і знак аварійної зупинки.
Поділ автомобілів на класи не передбачається.
Особливості проходження ЗД із грунтовим покриттям автомобілями з приводом на дві осі визначаються окремими статтями цього регламенту.

Заявка на участь. Внесення у список.
Заявка на участь подається шляхом залишення повідомлення у відповідній темі розділу «Покатушкі» інтернет-форуму Харківського автоклубу, або шляхом особистого повідомлення одному з організаторів (суддів).
Заявки мають бути зроблені не пізніше 25 травня 2006 року.

Заявочні внески.
Учасники (при явці на старт змагань) оплачують стартовий внесок у розмірі 50 грн.

Зміни Регламенту. Доповнення.
Будь-які зміни до регламенту можуть бути внесені не пізніше 25 травня 2006 року.
Всі можливі зміни та додаткові положення оголошуються через доповнення, датовані та пронумеровані, які діють як складова частина даного Регламенту, та доводяться до відома учасників змагань шляхом повідомлення у відповідній темі розділу «Покатушкі» інтернет-форуму Харківського автоклубу.

Застосування і тлумачення Регламенту.
Всі протести подаються головному судді.
Всі непередбачені випадки вивчаються та кваліфікуються суддями
У спірних питаннях інтерпретації даного Регламенту необхідно використовувати тільки український текст.
Для точної інтерпретації даного Регламенту потрібно використовувати слова:
- “учасник” – перший водій.
- “екіпаж” - перший водій та другий водій (штурман).
- “дорожній сектор” – маршрут між двома послідовними пунктами контролю часу. Швидкість на дорожньому секторі не є основним фактором визначаючим класифікацію.
Будь-яка неправильна, обманлива чи неспортивна дія, здійснена учасником або членом екіпажу, по відношенню до учасників змагань, по відношенню до суддів змагання та по відношенню до учасників дорожнього руху буде осуджена аж до виключення.

ЗАГАЛЬНІ ОБОВ’ЯЗКИ.
Відповідальність учасників.
Подаючи заявку на участь у змаганні, його учасники тим самим підтверджують, що будуть підкорятися вимогам дійсного Регламенту, інструкціям і розпорядженням суддів. За порушення Регламенту і розпоряджень офіційних осіб змагання (якщо за це не передбачено покарання у вигляді штрафних очок) учасники знімаються із змагань.
Учасники, пересуваючись по дорогах міста та області, будучи учасниками дорожнього руху, зобов’язані суворо, без будь-яких винятків, виконувати діючі Правила дорожнього руху (ПДР). За порушення ПДР (зафіксоване офіційними особами змагань чи співробітниками ДПС ДАІ) застосовується пеналізація згідно таблиці пеналізації (додається).
Учасники зобов’язані пересуватися в автомобілі по трасі змагань тільки з включеним ближнім світлом фар та з пристебнутими ременями безпеки.. Кожний зафіксований випадок порушення даних вимог штрафується згідно таблиці пеналізації.
Учасник зобов’язаний надати необхідну допомогу іншим учасникам дорожнього руху, що потрапили в ДТП.

Екіпажі.
Члени екіпажу вказуються як перший водій, другий водій (штурман).
Члени екіпажу пред’являють водійські посвідчення при адміністративній перевірці перед початком змагань.
Якщо обидва члени екіпажу мають посвідчення водія, то вони обидва мають право керування автомобілем під час змагання.
Якщо один член екіпажу вибуває із змагань, екіпаж буде виключено із змагання.
Під час ралі дозволяється знаходженя в автомобілі пасажирів. Пасажири мають бути пристебнуті ременями безпеки, якщо такі ремені передбачені конструкцією транспортного засобу.

Порядок старту. Емблеми. Номери.
Старт дається у порядку стартових номерів змагання.
Порядок стартових номерів визначають Організатори змагання і доводять його до відома учасників у формі стартової відомості. Порядковий номер старту може не збігатися з порядковим номером автомобіля.
Організатор надає кожному екіпажу два стартових номера.
Номери змагання, які надаються Організатором, обов’язково повинні закріплюватися з внутрішньої сторони скла кожної із задніх дверей автомобіля під час всієї тривалості змагання. У випадку, якщо конструктивні особливості автомобіля не дозволяють розмістити номери у зазначеному місці – екіпаж погоджує їхнє розміщення індивідуально з головним суддею.

У будь-який момент змагання відсутність номерів потягне штраф згідно таблиці пеналізації.
Учасники можуть розміщувати на своєму автомобілі довільну рекламу, якщо вона:
- відповідає чинному законодавству України;
- не заважає огляду і руху автомобіля та не перекриває номери і офіційні рекламні наклейки, видані Організатором;

Контрольна карта (КК).
На старті ралі кожний екіпаж отримує контрольну карту, на якій буде відмічено контрольний, плановий час проїзду дистанції між двома контрольними пунктами контролю часу (КЧ). КК містить наступні дані: стартовий номер автомобіля; список усіх КЧ і КП (пункт контролю проходження); час старту; час, за який екіпаж пройшов усі ділянки дистанції. Екіпаж відповідає за свою контрольну карту.
Контрольна карта повинна бути в наявності і пред’являтися на будь-яку вимогу офіційних осіб на всіх контрольних постах, де вона повинна пред’являтися особисто членом екіпажу для візування. Екіпаж пред’являє КК суддям КЧ,КП і РКЧ (пункт раптового контролю часу) для суддівських відміток. Екіпаж зобов’язаний пред’являти КК за вимогою офіційних осіб змагань, працівників ДПС ДАІ для занесення в неї інформації щодо Регламенту змагання і Правил дорожнього руху.
Екіпаж зобов’язаний мати КК із собою в автомобілі на всьому протязі змагання до останнього КЧ, де контрольна карта вилучається суддями. Втрата КК карається виключенням із змагання.
Будь-яке виправлення чи зміна, внесені у контрольну карту, потягнуть за собою виключення, якщо це виправлення чи зміна не затверджені відповідальною офіційною особою.
Відсутність візи будь-якого контрольного пункту або не передача КК на будь-якому контрольному пункті (КЧ, КП чи РКЧ) потягне за собою виключення.
Подання КК на різних контролях і точність записів залишається на повній відповідальності екіпажів.
Екіпажу належить пред’являти в необхідний час свою контрольну карту відповідній офіційній особі і перевіряти коректність відміток часу.
Тільки суддям на пункті контролю дозволяється записувати точний час і тільки його в контрольну карту від руки або за допомогою печатного апарату.
Будь-яка різниця між записами часу, внесеними в контрольну карту екіпажу і в офіційні документи ралі, буде об’єктом розслідування суддів змагань, які винесуть остаточне рішення.
Відмітка у КК буде зроблена при умові знаходження автомобіля у відповідній зоні. Для передачі КК судді посту, другий водій може короткочасно вийти з автомобіля.

ПРОХОДЖЕННЯ ЗМАГАННЯ.
Старт.
Кожне запізнення на старт етапу буде каратися згідно таблиці пеналізації.
Мінімальний інтервал між екіпажами у ралі складає одна хвилина.
Екіпажі повинні під загрозою виключення здійснювати контроль свого проходження через всі пункти, вміщенні в їх контрольних картах і в порядку їх нумерації.
Ідеальний час проходження дистанції між двома пунктами вказано у контрольній карті.
Години і хвилини завжди вказуються від 00.01 до 24.00, причому враховуються тільки хвилини, що пройшли. Під час всієї тривалості змагання час буде Київським.
Всі екіпажі отримують Легенду у Організатора перед стартом, у якій детально описується маршрут, по якому обов’язково необхідно проходити, під загрозою виключення.
Ознайомлення з трасою до старту ралі, заборонено під загрозою виключення.

Контролі – Загальні положення.

Всі контролі, тобто контроль часу і проходження, старту і фінішу спеціальних ділянок, будуть вказуватися за допомогою попереджувальних знаків, визнаних ФАУ.
Тривалість зупинки у кожній контрольній зоні не повинна перевищувати час, необхідний для виконання контролю.
Суворо заборонено під загрозою виключення:
- В’їзджати у контрольну зону у напрямку, що не співпадає з передбаченим маршрутом ралі.
- Повторно перетинати або повторно в’їзджати в контрольну зону якщо у карті вже відмічено цей контроль.

Відповідальність за відмітку ідеального часу належить тільки екіпажу, який може звіритись з офіційним годинником, розташованим на столі контролю.
Суддям посту заборонено надавати будь-яку та будь-кому інформацію або коментарі з приводу проходження змагання.

Контроль проходження (КП). Контроль часу (КЧ). Раптовий контроль часу (РКЧ). Виключення учасника із змагання.

Контроль проходження (КП).
На цих пунктах контролю судді повинні контролювати факт проходження екіпажу та відмічати його у своєму протоколі та у КК екіпажу.

Контроль часу (КЧ).
На цих пунктах контролю судді вказують час проходження пункту екіпажем та вказують його (час) у КК екіпажу та у своєму протоколі.
Будь-яка відмінність між реальним часом відмітки і ідеальним часом відмітки на КЧ буде пелізована згідно таблиці пеналізації;

Відмітка у КК може бути виконана, якщо обидва члени екіпажу знаходяться у автомобілі, а сам автомобіль безпосередньо біля контрольного столу/автомобіля, при цьому, одному члену екіпажу дозволяється вийти із свого автомобіля.

Раптовий контроль часу (РКЧ).
На цих пунктах контролю судді вказують час проходження пункту екіпажем та вказують його (час) у КК екіпажу та у своєму протоколі:
- будь-яке запізнення на РКЧ не пеналізується;
- будь-яке випередження на РКЧ пеналізується: 20 сек. за хвилину чи частку хвилини;
Відмітка часу проходження РКЧ робиться з точністю до секунди.

Екіпажу заборонено робити зупинку або застосовувати ненормально повільний темп руху в зоні видимості пункту КЧ або РКЧ.

Виключення учасника змагання.
Будь яке виключення з приводу не проходження дистанції (КЧ, ЗД, РКЧ, КП) не може бути замінено іншою педалізацією.

Змагальні ділянки (ЗД).
Змагальні ділянки – це швидкісні змагання на шляхах, маршрутах чи відрізках, спеціально закритих для загального користування.
В якості ЗД будуть використовуватись змагання з швидкісного маневрування, швидкісного підйому.
Метою змагань є - за якомога менший час пройти дистанцію ЗД.
Порядок проходження змагань з швидкісного маневрування вказується у додаткових схемах, з якими можна ознайомитись до старту ралі.
Екіпажу, під загрозою виключення, заборонено рух у напрямку, протилежному руху на ЗД.
Якщо траса ЗД позначена маркерами, то дотик до маркера пеналізується додаванням до часу екіпажу трьох секунд за кожний дотик. Екіпаж, який здійснив три та більше дотиків, або порушив порядок проходження спеціальної ділянки, повинен здійснити другу спробу проходження ЗД (перезаїзд).
Старт буде даватися з місця, двигун на лінії старту обов’язково повинен працювати. Екіпаж, що не може представити свій автомобіль з працюючим двигуном на старт, буде виключено.

Старти ЗД будуть даватися таким чином:
Як тільки автомобіль з екіпажем на борту зупиниться біля лінії старту, суддя запише у КК час передбачений для старту цього автомобіля (години і хвилини). Він передасть КК екіпажу і оголосить йому голосно: 15 сек, 10 сек і останні 5 секунд одна за одною.
Після закінчення останніх 5-ти секунд буде подано сигнал старту, після якого автомобіль повинен негайно стартувати.
Сигналом старту є: підняття руки судді старту.
У випадку форс-мажорних обставин, старт ЗД у час, вказаний у КК, може бути затриманий суддями контрольного пункту.
У випадку запізнення екіпажу на старт, судді ЗД запишуть новий час старту.
Учасник, який допустив фальстарт, а саме старт, здійснений до сигналу, поданого суддею старту буде пеналізовано згідно таблиці пеналізації.

Лінія фінішу ЗД з швидкісного маневрування та швідкісного підйому повинна знаходитись між передньою та задньою віссю автомобіля (фініш базою). Хронометрування часу ЗД припиняється тільки у цьому випадку.
На фініші ЗД екіпажу вноситься запис у КК свого часу фінішу (години, хвилини, секунди).

Час, витрачений екіпажами на кожній ЗД, виражений у годинах, хвилинах і секундах, є заліковим і буде додаватися до інших штрафів (шляхових, технічних и т.і.) виражених у часі. Частини секунди закругляються до цілої секунди від 0.5сек.
Екіпаж має право відмовитися від проходження ЗД із грунтовим покриттям.

Якщо екіпаж знято з дистанції ЗД, або екіпаж відмовився від проходження ЗД, то його заліковим часом на цій ЗД є найгірший час, показаний на цій ділянці + фіксована педалізація. Фіксована педалізація складає 5 сек
Кожен екіпаж, який не в змозі стартувати на протязі 20 секунд після сигналу старту, повинен бути виштовханим з метою очистити стартову зону і відразу пеналізований

Заліковий час проходження ЗД із швидкісного підйому для автомобілів із приводом на дві осі визначається шляхом множення реального часу проходження ЗД на 1,2. До часу, визначеного таким чином, в подальшому можуть додаватися пеналізації.



ПЕРЕВІРКИ – ПЕНАЛІЗАЦІЯ.

Кожен екіпаж, що бере участь у ралі, повинен представлятися із своїм автомобілем на перевірки, передбачені Регламентом змагань.
Екіпаж повинен надати технічний паспорт на автомобіль та можливі доповнення. У випадку ненадання цих документів автомобіль до змагань не допускається.
Після технічної перевірки у випадку невідповідності автомобіля, судді можуть надати строк для приведення у відповідність цього автомобіля.
Старт кожного невідповідного автомобіля буде відмінено.
У будь-який момент на протязі змагання можуть виконуватися перевірки як членів екіпажу так і автомобілів. Учасник несе відповідальність у будь-який момент змагання за технічну відповідність свого автомобіля під загрозою виключення.
Кожен встановлений обман, потягне за собою виключення екіпажу, а також кожного учасника чи екіпажа, що допомагали або полегшували здійснення порушення.

Пеналізації, не згадані в цьому регламенті, але передбачені у таблиці пеналізації, застосовуються нарівні із пеналізаціями, прямо передбаченими у цьому регламенті.

ПРОТЕСТИ – АПЕЛЯЦІЇ – КЛАСИФІКАЦІЯ – НАГОРОДИ
Протести.
Організатори змагань зобов’язані за 30 хвилин до церемонії нагородження переможців вивісити в заздалегідь обговореному і доступному для всіх спортсменів місці – розгорнутий підсумковий протокол.
Протести і скарги спортсмени можуть подавати протягом 30 хвилин після обнародування протоколу на адресу Директора змагань і тільки в письмовому виді

Класифікація.
Штрафи виражаються у годинах, хвилинах і секундах. Остаточна класифікація встановлюється додаванням часу, реалізованого на спеціальних ділянках з штрафами, отриманими у секторах КП, і з будь-якими іншими штрафами, вираженими у часі. Той хто досягне загального меншого часу, буде оголошений переможцем загальної класифікації, наступний буде другим і так далі.
У випадку рівності буде оголошено переможцем того, хто реалізував кращий час на ЗД.

Призи.
Переможці в класах нагороджуються цінними подарунками, визначеними організаторами.

Добавлено спустя 4 минуты 6 секунд:

11

И сразу вопрос: как выложить экселевскую таблицу с пенализациями?

_________________
С уважением, Константин
Некликабельная ссылка. Включите JavaScript, чтобы исправить.: http://www.autoclub.kharkov.ua/away?http://www.pentaxphotogallery.com/artists/Cherednichenko мои фото в галерее Pentax


Вернуться к началу
 Профиль  
 
Показать сообщения за:  Поле сортировки  
Начать новую тему Ответить на тему  [ 1 сообщение ] 

Часовой пояс: UTC + 2 часа


Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 2


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения

Найти:
Перейти:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Русская поддержка phpBB
 
О клубе | Форум | Общение | Полезное | Шинный калькулятор | Разместить кнопку на нас
©2005-2015 www.autoclub.kharkov.ua
Перепечатка материалов с сайта без письменного согласования с администрацией запрещена.
дизайн OLYMP Solutions