Заголовок сообщения: Любительский РАЛЛИ - СПРИНТ на Автограде - 15 января 2011 г
Добавлено: Чт янв 06, 2011 10:22 am
Авторитет
Зарегистрирован: Ср июн 11, 2008 2:26 pm Сообщения: 1428 Откуда: Харьков, Поля Авто: Со звездочками на ємблеме (ГБО IV)
15 января 2011 года на автограде состоится Ралли-Спринт на серийных авто. Данная гонка состоится как гонка поддержки "Слобожанской Хуртовини".
Регламент
Скрытый текст (нажмите чтобы развернуть): Регламент
Затверджено Затверджено Начальник управління Президент Г.С.Т.К Форум З питань фізичної культури ______________В.С.Мартишко та спору Харківської міської _________________2011р ради ______________О.О. Корінько ______________________2011р.
ІНДИВІДУАЛЬНИЙ РЕГЛАМЕНТ
Регіональні змаганя Зимовий ралі-спринт «Українська ХУРТОВИНА» назва, змагання 15 січня 2011 року Автодром Г.С.Т.К «Форум» Харків місто назва траси СТАНДАРТНИЙ РЕГЛАМЕНТ Зимові змагання ралі - спринт
ЗМІСТ РОЗДІЛ 1. ПРОГРАМА ЗМАГАННЯ РОЗДІЛ 2. ОРГАНІЗАЦІЯ ЗМАГАННЯ 2.1. НАЗВА, СТАТУС ТА ОРГАНІЗАТОР ЗМАГАННЯ 2.2. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ КОМІТЕТ 2.3. ОФІЦІЙНІ ОСОБИ 2.4. СПОСТЕРІГАЧ ФАУ
РОЗДІЛ 3. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ 3.1. ТРАСА, ДИСТАНЦІЯ 3.2. АВТОМОБІЛІ 3.3. УЧАСНИКИ 3.4. ЗАЯВКИ НА УЧАСТЬ 3.5. ЗМІНИ У СКЛАДІ УЧАСНИКІВ 3.6. СПОРТИВНІ НОМЕРИ І ЕМБЛЕМИ
РОЗДІЛ 4. ПРОВЕДЕННЯ ЗМАГАННЯ 4.1. СКЛАД ЗМАГАННЯ 4.2. ОЗНАЙМЛЕНЯ 4.4. ГОНКА 4.5. ПОРЯДОК НАРАХУВАННЯ ОЧОК. КЛАСИФІКАЦІЯ І РОЗПОДІЛ МІСЦЬ 4.6. ЗАКРИТИЙ ПАРК
РОЗДІЛ 5. ЗАКЛЮЧНІ ПОЛОЖЕННЯ 5.1. ПРОТЕСТИ І АПЕЛЯЦІЇ 5.2. ЗАЯВОЧНІ ВНЕСКИ 5.3. ЗВЕДЕНА ТАБЛИЦЯ ПЕНАЛІЗАЦІЇ 5.4. СТРАХУВАННЯ 5.5. РЕКЛАМА 5.6. ПРИЗИ 5.7. НАГОРОДЖЕННЯ 5.8. ЗМІНИ І ДОПОВНЕННЯ ДО РЕГЛАМЕНТУ 5.9. ЗАСТОСУВАННЯ І ТЛУМАЧЕННЯ РЕГЛАМЕНТУ РОЗДІЛ 6. Безпека під час проведення змагань. Підготовка спортивних споруд РОЗДІЛ 1. ПРОГРАМА ЗМАГАННЯ
Середа 12.01.11 до 21.00 години Закриття прийому заявок тел. 057 7142337. 0675771949 e-mail: msport@hotbox.ru Четвер (13.01.11) Публікація списку учасників
Субота (15.01.11)
8.00… 10.00 10.15 Адміністративна перевірка, передстартовий технічний та медичний контроль . Збори учасників змагань 10.20… 10.4 Ознайомлення з трасою перегонів 10.45…14.00 Гонка для учасників 15.00 Нагородження переможців
РОЗДІЛ 2. ОРГАНІЗАЦІЯ ЗМАГАННЯ
2.1. НАЗВА, СТАТУС ТА ОРГАНІЗАЦІЯ ЗМАГАННЯ
ТОВ Г.С.Т.К. «Форум» ТОВ «М-спорт» при сприянні управління з фізичної культури та спорту Харківської міської ради, проводять : Регіональні перегони з спринт-ралі «Українська Хуртовина», які відбудуться 15 січня 2011 року. Змагання проводяться у відповідності до ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про автомобільні дороги» ст. 36, Постанови КМУ № 2025, ПДР України п.1.6, Наказу МВС 205/353 п.4.3, та Загальним та Стандартним Регламентом з трекових перегонів(далі Регламент ), МСК ФІА та НСК ФАУ та цим Регламентом, затвердженим ФАУ. (Свідоцтво організатора змагання №………… ) Всі водії, учасники, офіційні особи, представники преси і всі інші особи, які мають відношення до підготовки і проведення змагань, діють у відповідності з вимогами НСК ФАУ, іншими регламентуючими документами ФАУ та цим Регламентом.
2.2. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ КОМІТЕТ
Голова оргкомітету: Чмих Микола Петрович Члени Оргкомітету: Мартишко Валентин Сергійович Полянський Олександр Валерйович Галькевіч Олександр Олександрович
Адреса постійного Секретаріату : м.Харків, вул.Чічібабіна 4,ТОВ «М-спорт» тел./факс. (057) 714-23-37, 067-577-19-49(тел.. Чмиха Миколи Петровича)
2.3. ОФІЦІЙНІ ОСОБИ ЗМАГАННЯ
Голова Колегії Спортивних Комісарів: Калниш Світлана, Київ, ліцензія N Чмих Микола, Харків, ліцензія № Спортивні Комісари: Попов Юрій, Харків, ліцензія N
Директор змагання: Гоч Сергій, Харків, ліцензія N Технічний Комісар: Коржов Сергій, Харків, ліцензія N Начальник дистанції, безпеки: Яцюк Віталій, Харків ліцензія N Секретар (Головний секретар) змагання: Калниш Ілона, Харків ліцензія N Головний хронометрист змагання: Поднос Сергій, Харків ліцензія N Суддя старту-фінішу: Кобизєв Евген, Харків ліцензія N
РОЗДІЛ 3. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
3.1. ТРАСА, ДИСТАНЦІЯ
Траса змагання – розташована на території ГСК «Форум» 3.1.1. Перша спец ділянка старт з асфальту фініш – грунт довжина 3500 м. 2 проїзду. Друга спец ділянка старт з грунта фініш – асфальт довжина 3700 м. 2 проїзду. Загальна довжина траси змагань 14400 м. 3.2. АВТОМОБІЛІ
3.2.1. До участі у змаганні категорії «Аматор» допускаються автомобілі з приводом на одну або дві осі, мають державний техпаспорт,державні номери, талон технічного огляду встановленого зразка. Автомобіль повинен бути обладнаний ременями безпеки, мати медичну аптечку, вогнегасник, знак аварійної зупинки, буксиру вальний трос. 1 залікова група «Аматор-1» автомобілі з привідом на задню вісь 2 залікова група «Аматор-2» автомобілі з привідом на передню вісь 3 залікова група «Аматор-3» автомобілі з повним привідом 4 залікова група «Аматор-4» автомобілі спорт
3.2.2. При підготовці автомобілів для трекових гонок даних груп та класів додатково дозволяється: - застосовувати дорожню і спортивну автомобільну гуму вітчизняного та закордонного виробництва в залежності від покриття траси змагань, крім шипованої та спеціальної кросової (КХ і «соски») і покришок з відстанню між шашками протектора більше 15 мм. - обов’язково автомобіль повинен мати передні освітлювані прибори;
3.2.3. На автомобілях в обов’язковому порядку з обох боків наносяться написи на крилах, або на задніх бокових вікнах: прізвище, ім’я водія, репродукція Державного прапора України. Висота шрифту – не менше 40 мм для написів на крилах та не більше 100 мм – для написів на вікнах. Інші написи і реклама – згідно НСК ФАУ. 3.2.4. 4 залікова група «аматор-4» спорт автомобілі яки мають конструктивні зміни конструкції від базової завода виробника (змінені гальма, КПП, зміни в двигуні, каркас безпеки та інше ).
3.3. УЧАСНИКИ
3.3.1. До участі у змаганні категорії «Аматор» допускаються тільки володарі національних ліцензій водія категорії «К1» та учасника категорій «КК» виданих ФАУ та дійсних у поточному році, які мають документи, згідно НСК ФАУ та інших регламентуючих документів ФАУ, внесені у Реєстр володарів ліцензій ФАУ.
3.4. ЗАЯВКИ НА УЧАСТЬ
3.4.1. Будь-яка особа або команда, що бажає взяти участь у змаганні повинна до 12грудня 2010 року, до 21 години адресувати у Секретаріат змагання: м.Харків, вул.Чічібабіна 4 факс: (057)714-23-37, e-mail msport@hotbox.ru заповнені друкованим текстом заявочні документи (заявки).
3.4.2. Підписавши бланки заявочної форми учасник, водій та власник автомобіля зобов'язуються підкорятися тільки спортивній юрисдикції, визначеній НСК ФАУ, положеннями даного Регламенту та вимогам офіційних осіб змагань.
3.5. ЗМІНИ У СКЛАДІ УЧАСНИКІВ
Жодних змін не може бути внесено у заявку на участь, за винятком випадків, передбачених даним Регламентом. Однак, до моменту передстартового контролю учасники вільно можуть заміняти заявлений автомобіль.
3.6. СПОРТИВНІ НОМЕРИ І ЕМБЛЕМИ
3.6.1. Організатор надає на кожний автомобіль дві емблеми змагання і два панно з присвоєними номерами.
РОЗДІЛ 4. ПРОВЕДЕННЯ ЗМАГАННЯ
4.1. СКЛАД ЗМАГАННЯ
Змагання складається з: а) ознайомлення з трассой б) гонки
4.2. ОЗНАЙОМЛЕНЯ 4.2.1. Ознайомленя проводится за розкладом, в колоні за судійским автомобілем , швидкість руху не більше 40 км. На годину, по одному проїзду в одному напрямку.
4.4. ГОНКА
4.4.1. Гонка складается з двух проїздів швидкісної ділянки в одному напрямку.
4.5. ПОРЯДОК НАРАХУВАННЯ ОЧОК. КЛАСИФІКАЦІЯ І РОЗПОДІЛ МІСЦЬ.
4.5.1. У змаганні встановлюється наступна класифікація: класифікація водіїв у індивідуальному заліку. По результатам хронометражу проходженя швидкістних ділянок, враховуется кращий результат проходження СД1 та СД2 та складаються. Якщо результати співпадають, тоді кращім результатом вважается результат в кого кращій час по СД2. Кращі результати виводяться в кожній заліковій групі.
4.6. ЗАКРИТИЙ ПАРК 4.6.1. Після закінчення змагань перші три автомобілі, що показали кращий результат, а також автомобілі, на які вкажуть Спортивні Комісари або Директор змагання, повинні без зупинки заїхати у закритий парк.
4.6.2. Автомобілі, які не заїхали у закритий парк, або що прибули туди з запізненням, або іншим чином порушили режим закритого парку, виключаються з змагань.
4.6.3. В закритому парку автомобілі повинні знаходитись до моменту публікації результатів змагання та 30 хвилин після.
4.6.4. В випадку подання протестів, режим закритого парку продовжується до моменту прийняття рішення Колегією Спортивних Комісарів.
4.6.5. У закритому парку дозволяється присутність тільки офіційних осіб та з їх дозволу та під їх контролем осіб, призначених для виконання робіт по перевірці автомобілів.
4.6.6. Режим закритого парку знімається рішенням Колегії Спортивних Комісарів.
РОЗДІЛ 5. ЗАКЛЮЧНІ ПОЛОЖЕННЯ
5.1. ПРОТЕСТИ І АПЕЛЯЦІЇ
5.1.1. Будь-який протест повинен бути поданий у відповідності з Розділом XII НСК ФАУ.
5.1.2. Кожен протест повинен подаватися у письмовій формі, підписаний володарем ліцензії учасника та повинен супроводжуватись внеском у розмірі 500 грн. та гарантійним внеском у сумі: 2500 грн. за перевірку одної з частин автомобіля (двигун, трансмісія, керування, гальмівна система і т.і.);
5000 грн. за перевірку всього автомобіля.
5.1.3. Витрати, що пов'язані з виконанням робіт по демонтажу та монтажу при перевірці протесту, що не покриваються гарантійнім внеском відносяться на рахунок протестуючої сторони.
5.1.4. Внески, вказані у п.п. 5.1.2.; 5.1.3. повертаються тільки у випадку, якщо протест виявився обґрунтованим, або на основі рішення ФАУ.
5.1.5. Протести подаються Директору змагання. При відсутності Директора змагання протести подаються будь-кому зі Спортивних Комісарів.
5.1.6. Протести подаються: - проти прийняття заявки - не пізніше двох годин після закінчення передстартового контролю автомобілів; - проти рішення Технічного Комісара або контролера - на протязі 30 хвилин після винесення цього рішення; - проти помилок або порушень, здійснених на протязі змагання з питань відповідності (невідповідності) автомобіля вимогам або класифікації, встановленій по закінченню змагання - подається на протязі 30 хвилин після офіційної публікації результатів.
5.1.7. Забороняється внесення протестів по рішенням, винесеним суддями лінії старту, суддями фінішу або суддями факту по суті виконання ними своїх службових обов'язків (ст. 149 НСК ФАУ). 5.1.8. Учасники можуть подавати апеляції відносно прийнятих рішень у відповідності з розділом XIII НСК ФАУ.
5.1.9. Для збереження за собою права на апеляцію учасник зобов'язаний на протязі години після опублікування цього рішення повідомити Спортивних Комісарів про намір опротестувати їх рішення.
5.2. ВНЕСКИ УЧАСНИКІВ НА ПРОВЕДЕННЯ ЗМАГАННЯ (ЗАЯВОЧНІ ВНЕСКИ)
5.2.1. Для забезпечення проведення змагання учасники вносять Організатору доброчинні внески на розвиток автомобільного спорту (Заявочні внески) у розмірі:
а) Якщо заявку на участь у змаганні подано до 12 січня 2011 року , до 21 години - за водія – 1 залікової групи «Аматор» – 150грн - за водія – 2 залікової групи «Аматор» – 150грн - за водія – 3 залікової групи «Аматор» – 150грн - за водія – 4 залікової групи «Аматор» - 150 грн Заявочні внески збільшуються на 300 гривень у випадку подачі заявки після 21 години 12 січня 2011 року.
5.2.3. Заявочний внесок буде повернено повністю: а) особам, заявки яких було повністю відхилено; б) у випадку коли змагання не відбулося.
5.2.4. Якщо заявлений учасник з форс-мажорних обставин, належним чином перевірених ФАУ, не брав участі у змаганні, йому повертається 50% заявочного внеску.
5.2.5. Заявочні внески перераховуються на р/р Організатора, або готівкою,як благочинний внесок для розвитку автомобільного спорту, під час реєстрації.
5.3. ПЕНАЛІЗАЦІЯ
5.3.1. При порушенні під час змагань даного Регламенту учасники пеналізуються згідно відповідних пунктів цих регламентів. Колегія Спортивних комісарів приймає рішення у тих випадках, коли пеналізація чітко не встановлена.
5.4. СТРАХУВАННЯ
5.4.1. Всі учасники і водії повинні мати страховий захист від нещасних випадків на суму не менше 10000 грн.
5.4.2. Організатор не відповідає за збитки та шкоду як по відношенню до водіїв і їх майну (крім періоду знаходження автомобілів у закритому парку) так і за збитки, що заподіяні стороннім особам і їх майну.
5.4.3. У випадку аварії учасник і водій виконують вимоги Організатора та відмовляються від права на протест по відношенню до них.
5.5. РЕКЛАМА
5.5.1. Учасникам змагання дозволяється вільно розміщувати будь-яку рекламу на своїх автомобілях при умові, що ця реклама: а) відповідає вимогам МСК ФІА, НСК ФАУ, та інших регламентуючих документів ФІА та ФАУ; б) дозволена законодавчими актами України; в) не носить образливого характеру; г) не займає місця, зарезервовані для емблем, номерів змагання та обов'язкової реклами Організатора: два місця максимальним розміром 250 х 400 мм на передніх дверях автомобіля, та одне місце на передній частині капоту автомобіля. д) не заважає видимості з місця водія.
5.5.2. Учасник змагання повинен розташувати на поверхні автомобіля обов'язкову та необов'язкову (якщо вона їм принята) рекламу Организатора до початку предстартового контролю.
5.5.3. Забороняється присутність на автомобілі емблем інших змагань.
5.5.4. Якщо реклама не відповідає вищевказаним вимогам, учасник виключається із змагання.
5.6. ПРИЗИ
5.6.1. У індивідуальному заліку водії, що посіли перші три місця нагороджуються дипломами та медалями.
5.7. НАГОРОДЖЕННЯ
5.7.1. Місце і порядок нагородження буде оголошений перед стартом гонки. 5.7.2. Відсутність на церемонії нагородження при відсутності форс-мажорних обставин веде до позбавлення призів.
5.8. ЗМІНИ І ДОПОВНЕННЯ ДО РЕГЛАМЕНТУ
5.8.1. Положення даного Регламенту можуть змінюватись тільки у відповідності до ст. 66 та ст. 141 НСК ФАУ. 5.8.2. Всі можливі зміни і додаткові положення оголошуються через датовані і нумеровані доповнення, які діють як складова частина даного Регламенту. Ці доповнення вивішуються у Секретаріаті, на дошці оголошень змагання. Одночасно у самий короткий термін вони доводяться безпосередньо учасникам, і останні повинні підтвердити їх отримання під підпис, за винятком випадків фізичної неможливості, під час проходження змагання.
5.9. ЗАСТОСУВАННЯ І ТЛУМАЧЕННЯ РЕГЛАМЕНТУ
5.9.1. Директор змагання застосовує НСК ФАУ, даний Регламент під час змагання. Однак, він повинен інформувати Колегію Спортивних Комісарів про всі важливі рішення, які він приймає. 5.9.2. Всі протести по рішенням передаються для вивчення в Колегію Спортивних Комісарів (ст. 171 НСК ФАУ). 5.9.3. Так само, всі непередбачені випадки вивчаються Колегією Спортивних Комісарів, яка виключно має право приймати рішення (ст. 141 НСК ФАУ). 5.9.4. У разі виникнення суперечностей у питаннях інтерпретації даного Регламенту необхідно використовувати тільки український текст. 5.9.5. Будь-яка неправильна, обманна або неспортивна дія, здійснена учасником, водієм або персоналом учасника, буде осуджена Колегією Спортивних Комісарів, яка оголосить будь-яке можливе покарання аж до виключення. Максимальний розмір грошової пеналізації не може перевищувати 1000 грн
6.0. БЕЗПЕКА ПІД ЧАС ПРОВЕДЕННЯ ЗМАГАНЬ, ПІДГОТОВКА СПОРТІВНИХ СПОРУД
6.0.1. У відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 18 грудня 1998 року №2025 «про порядок підготовки спортивних споруд та інших спеціально відведених місць для проведення спортивних та культурно-видовищних заходів»: - підготовка спортивних споруд покладається на організатора змагань президента - Г.С.Т.К. «Форум» Мартишко В.С. - Контроль за підготовкою спортивної споруди та забезпечення безпеки при проведенні заходу здійснює директор змагань Гоч С. - Власник спортивної споруди не менш ніж за 4 години до початку змагань зобов’язан подати до робочої комісії акт про її готовність до проведення змагань. Невиконання вимог, передбачених цим пунктом, що стали причиною виникнення надзвичайних обставин під час проведення змагань, тягне за собою відповідальність згідно законодавчих актів України.
Для скачивания заявки: Некликабельная ссылка. Включите JavaScript, чтобы исправить.: http://www.autoclub.kharkov.ua/away?http://fayloobmennik.net/309264
_________________ "Жизнь слишком коротка, чтобы иметь врагов." Айртон Сенна ______ Установим кофейные и снековые автоматы к Вам в офис О955459044
Последний раз редактировалось Sashukha Ср янв 12, 2011 1:03 pm, всего редактировалось 4 раз(а).
Скрытый текст (нажмите чтобы развернуть): без описания
ААААААА, ну режет глаз, хоть убейте! Ну не ралли-кросс это никак! Почему не называть вещи своими именами? Любительский ралли-кросс - даже звучит смешно! З.Ы. Крик души
pusharik позавчера сносно было, ну есть немного подмерзших кочек небольших... Из-за них наваливать сильно не хоцца, но то ж на время будет, пипискомеряние, там на них будет пофигу
_________________ сосиски фтопкуВы псих, Балаганов! Счастье никого не поджидает. Оно бродит по стране в длинных белых одеждах, распевая детскую песенку... Но эту наивную детку надо ловить, ей нужно понравиться, за ней нужно ухаживать! При слове "Бобруйск" собрание болезненно застонало. Все соглашались ехать в Бобруйск хоть сейчас. Бобруйск считался прекрасным, высококультурным местом.Hичто так не украшает трусики девушки, как на капельку подросший, но всё ещё несеръёзный секрет Далигса... Я бы взял частями. Но мне нужно сразу.
_________________ Некликабельная ссылка. Включите JavaScript, чтобы исправить.: http://www.autoclub.kharkov.ua/away?http://www.autosport.kh.ua/ "Если ты видишь себя в автомобильном спорте — не получится ничего. Если ты видишь автомобильный спорт в себе — все получится!" Эдвард Георгиевич Сингуринди
Steam Я так понимаю трасса та же, что и в прошлый раз была.... Но непонятно, как собираются пропустить 2-3 проезда канала засветло.... В прошлый раз послежний уже по темноте доезжали...